Ingurumena zaintzeko kanpainak egiten dituzten zentroko markak laguntzen ditu Urbilek
Urbilen harro gaude eremu guztietan ingurumena zaintzea sustatu behar dela uste duten markak ditugulako.
Hau da Pepe Jeans markaren kasua. Wiser Future kanpaina jarri du abian, Brooklyn Beckham argazkilari britainiarrarekin batera, teknologia jasangarria sustatzeko.
2021eko Uraren Mundu Egunarekin bat eginez (martxoak 22), Wiser Future-ek uraren balioa azpimarratu eta bere garrantziaz hausnartu du. Brooklyn Beckham-ek zuzendu eta autoerretratatutako irudi batzuen eta Zhamak Fullad-en bideoen bidez, Wiser Future kanpainak esparrurik gabeko ispiluek hainbat girotan sortutako islarekin jolasten du eta Pepe Jeans London-en denim Wiser Wash® piezak aurkezten ditu.
Wiser Wash® garbiketako teknologia iraultzailea da, denim ehunaren ekoizpenean uraren erabilera nabarmen murrizten duena; horretarako, kikara bat ur baino ez du erabiltzen jeans pare bat koloregabetzeko prozesuan (ohiko garbiketa egiteko 16 litroren aldean) eta zero toxikotasun edo produktu kimiko.
Wiser Future kanpainaren lehen irudiek Brooklyn Beckham argazkilaria erakusten dute hondartzan, bere buruari argazkiak ateratzen, ozeanoaren handitasuna islatzen duen esparrurik gabeko ispilu baten bidez. Beckhamek "Young" jaka eta "Hatch" jeans estuak daramatza, biak Wiser Wash®.
Urbilen, ingurumena zaintzea helburu duten mota guztietako kanpainak babesten ditugu, Pepe Jeans-en kanpaina honen kasua bezala, non uraren balioa eta garrantzia nabarmentzen dituen.